הצהרת נגישות לאתר

הצהרת נגישות לאתר משרד עורכי דין דרעי רייפר ושות'

אנו משרד עורכי דין דרעי רייפר ושות' מייחסים חשיבות גדולה למתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות והפונים לשרותים משפטיים במשרדינו ובשיפור השירות שלנו במשרד לאנשים עם מוגבלויות במידת הצורך. משרד עורכי דין דרעי רייפר ושות' משקיעים משאבים רבים בהנגשת האתר https://www.drlawfirm.co.il והנכסים הדיגיטליים וברשתות החברתיות שלנו על מנת להפוך את שירותי המשרד לזמינים יותר עבור אנשים עם מוגבלויות ואוכלוסיות עם צרכים מיוחדים וכן אוכלוסייה הנמנית על בני הגיל השלישי. משרד דרעי רייפר ושות' עורכי דין יעשו ככל שביכולתינו על מנת להנגיש את האתר https://www.drlawfirm.co.il בצורה המיטבית ולענות לפניות בצורה המקצועית והמהירה ביותר ונשמח לקבל כל הערה או תגובה שתתקבל על מנת לשפר את השירות או האתר https://www.drlawfirm.co.il.

משרד עורכי דין דרעי רייפר ושות' מתאים את האתר https://www.drlawfirm.co.il ואת שרותי המשרד לביקור במקום, שימושים דיגיטליים וכן ולשימוש בטלפון הסלולרי, ומשתמש בבדיקתנו בקוראי מסך מסוג Jaws ו- NVDA.
משרד עורכי דין דרעי רייפר ושות' עומדים על כך שנכסינו הדיגיטליים עומדים בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013 (להלן: "התקנות") ברמת AA, וכן, מיישם את המלצות מסמך WCAG2.0 מאת ארגון W3C.
משרד עורכי דין דרעי רייפר ושות' פועל בהתאם להנחיות רשות התקשוב להנגשת יישומים בדפדפני אינטרנט.
תיקונים והתאמות שבוצעו באתר https://www.drlawfirm.co.il משרד דרעי רייפר ושות' עורכי דין.
אמצעי הניווט באתר https://www.drlawfirm.co.il פשוטים וברורים.
תכני האתר https://www.drlawfirm.co.il כתובים באופן ברור, מסודר והיררכי. במידת הצורך קיימים הסברים לצד התוכן.
האתר https://www.drlawfirm.co.il מותאם לצפייה בדפדפנים מודרניים.
התאמת האתר לתצוגה תואמת מגוון מסכים ורזולוציות.

תוכן האתר https://www.drlawfirm.co.il כתוב בשפה פשוטה וברורה ככל וניתן.
כל הדפים באתר https://www.drlawfirm.co.il בעלי מבנה קבוע ככל וניתן.
לכל התמונות באתר https://www.drlawfirm.co.il יש הסבר טקסטואלי חלופי (alt).
אין באתר https://www.drlawfirm.co.il שימוש בתצוגת טקסט נע או מהבהב.
חשוב לציין, כי למרות מאמצינו במשרד עורכי דין דרעי רייפר ושות' להנגיש את כלל הדפים באתר https://www.drlawfirm.co.il וביתר הנכסים הדיגיטליים שלנו, ייתכן שיתגלו חלקים או יכולות שלא הונגשו כראוי או שטרם הונגשו.
לידיעתכם, לשירות הטפסים, למערכת מסלו"ל (מערכת סטטוסים ליבוא וליצוא) ולרכיב הזדהות של הכרטיס החכם, קיים פטור נגישות זמני מטעמים טכנולוגיים החתום על ידי מומחה מתחום האינטרנט ומורשה לנגישות השירות.

אנו פועלים לשפר את נגישות הנכסים הדיגיטליים שלנו ובתוכם, מנגישים באופן שוטף טפסים ומידע משפטי נגיש ככל הניתן (אינו תחליף לייעוץ משפטי בשום מקרה), כחלק ממחויבות לאפשר לכלל האשנים והלקוחות שלנו להשתמש בהם, כולל אנשים עם מוגבלות.

אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר https://www.drlawfirm.co.il או באחד משרותינו במשרד עורכי דין דרעי רייפר ושות', נשמח לקבל הערות ובקשות, באמצעות פנייה לאחראי במשרד דרעי רייפר ושות' עורכי דין מרחוב שמעון בן שטח 11 ת"א, טלפון 03-7957444, וואטסאפ 972-50-7118585, פקס: 03-7429911 או במייל info@drlawfirm.co.il

כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל שניתן, הכולל את תיאור הבעיה, מהי הפעולה שניסיתם לבצע, קישור לדף שבו גלשתם, סוג הדפדפן וגרסתו, מערכת הפעלה, סוג הטכנולוגיה המסייעת.
בעברית: WCAG 2.0 הנחיות לנגישות תכנים באינטרנט
באנגלית: 0Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.


בכבוד רב,
עורך דין דוד דרעי
משרד עורכי דין דרעי רייפר ושות'

זקוקים לסיוע מהיר? נשמח לעזור בכל שאלה:

מוזמנים לחפש מידע באתר