עורך דין קריפטו | מה חשוב לדעת כשמחפשים עורך דין ביטקוין וקריפטו ? ועל מיסוי קריפטו (קריטי לקריאה)

תוכן עניינים

במהלך השנים האחרונות תחום עריכת דין מסוים צבר תאוצה והפך להיות פופולרי מאוד, אנחנו מדברים כמובן על עורכי דין אשר עוסקים בתחום הקרפיטו הלא הוא תחום המטבעות הדיגיטליים/וירטואליים עליהם אנחנו לא מפסיקים לשמוע בתקופה האחרונה. בכל שנה ושנה אנו יכולים לשמוע על מיליונרים חדשים בעולם שהתעשרו כתוצאה מקנייה נכונה של ביטקוין, איתריום או כל מטבע דיגיטלי אחר. 

הרבה אנשים אינם יודעים כי גם בעולם המטבעות הדיגיטליים קיים מיסוי וקיימות רגולציות. חוסר התייחסות לעניין זה בתחילת הדרך שלכם במסחר במטבעות דיגיטליים עלול להוביל לחוסר סדר ולבעיות בהמשך הדרך. 

במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי בנוגע לעורך דין ביטקוין וביטקוין וקריפטו. 

 

עורך דין מטבעות דיגיטליים | עולם המטבעות הוירטואלים כאן כדי להישאר

כפי שסיפרנו לכם בתחילת המאמר, תחום הביטקוין וקריפטו והביטקוין הוא תחום פופולרי מאוד כיום, והוא עתיד להישאר פופולרי מאוד לעוד הרבה שנים. בכל שנה גדל היקף השימוש במטבעות וירטואלים ונוספים לו שימושים חדשים ויעילים במיוחד כמו למשל: העברות ללא תלות בבנק כזה או אחר, העברת כספים בעמלות נמוכות מאוד ועוד. 

 

 

אנשים רבים שנכנסים לעולם הביטקוין וקריפטו אינם מודעים לענייני המיסוי השונים וכתוצאה מכך הם נתקלים בבעיות בהמשך הדרך שלהם בתור סוחרים. 

 

עורך דין קריפטו: היחסים של העולם הוירטואלי עם רשות המיסים

כעת הגענו לחלק אליו אנשים רבים לא מודעים הלוא הוא התייעצות עם עורך דין ביטקוין וקריפטו לפני הכניסה לעולם המטבעות הדיגיטליים. לפני מספר שנים תחום הביטקוין וקריפטו היה הרבה פחות פופולרי מהיום, בשל כך התפתחה לה גישה שאומרת שהמיסוי על מטבעות דיגיטלי הוא נמוך מאוד ולעיתים גם אפסי. הפופולריות האדירה שצבר כל העולם הוירטואלי במהלך השנים האחרונות הובילה את רשויות המיסים בעולם לבצע פשיטות רבות על חנויות דיגיטליות שונות, על בעלי תוכנות כאלה ואחרים ועל כל אדם העוסק במכירה של מוצרים דיגיטליים על מנת לגבות מהם את המיסים שהם חייבים למדינה. 

אנשים רבים נוטים לחשוב כי אם הם יעבירו את הכסף שלהם לארנק וירטואלי כזה או אחר אז הם יתחמקו מתשלום של מס מכיוון שהכסף שלהם לא יהיה במדינת ישראל ולא בחשבון הבנק הפרטי שלהם. מדובר בטעות, על פי החוק במדינת ישראל, כל הכנסה כזו או אחרת מחויבת בתשלום של מס כזה או אחר בהתאן לגודל ההכנסה של אותו אדם. 

 

עורך דין מטבעות דיגיטליים: מיסוי קריפטו וביטקוין

בהתאם לחוקים שקבעו במס הכנסה – ביטקוין, כמו כל מטבע דיגיטלי, ללא כל קשר לסוגו או למטרתו, אינו עונה להגדרה של מטבע רגיל או של מטבע חוץ עליהם חלה חובת תשלום מס. בדיוק בשל כך מס הכנסה מתייחס לכל פעולה של קנייה או מכירה של מטבעות וירטואלים בהיבט מיסוי ביטקוין כשם שהוא מתייחס לקנייה או מכירה של נכס מסוים שהמיסוי עליו עומד על 25% נכון להיום. 

תארו לעצמכם אילו סכומים צריכים לשלם אותם אנשים שאינם היו מודעים לנושא זה, התייעצות ראשונית עם עורך דין ביטקוין וקריפטו הייתה מונעת את כל הסיפור הזה. 

 

קראו עוד על תחום המשפט המסחרי

 

ביטקוין – מס הכנסה | מיסוי ביטקוין וקריפטו: אל תנסו להתחמק ממס הכנסה

אנשים רבים חושבים כי הם יכולים להתחמק מתשלומי מיסוי קריפטו על קנייה ומכירה של מטבעות דיגיטליים, אך אינם מודעים לכך שרשות המיסים במדינת ישראל הקימה יחידות ייעודיות שהמטרה שלהן היא לעלות על עסקים או על בני אדם פרטיים אשר מזמינים ומבצעים שירותים כאלה ואחרים דרך העולם הוירטואלי. 

יחידות אלה הוקמו בעקבות אותם אנשים אשר כן הצליחו להעלים את ההכנסות שלהם באמצעות העולם הוירטואלי. 

בנוסף על כך, רשות המיסים במדינת ישראל החלה להבחין בעלייה משמעותית של תשלומים המבוצעים ללא ידיעתם באמצעות שימוש במטבעות דיגיטליים ובארנקים וירטואליים שונים. 

לאלו מכם שחשבו עד עכשיו כי תשלום באמצעות מטבעות וירטואליים יעזור להם להתחמק ממס הכנסה בנושאי מיסוי ביטקוין, אנו מציעים לכם לחשוב פעמיים. במידה ואתם נמצאים במצב בעייתי ואינכם יודעים כיצד לצאת ממנו, אנו ממליצים לכם לצלצל עוד היום לעורך דין ביטקוין וקריפטו שיעזור לכם לטפל בבעיות עד כמה שאפשר. 

 

עורך דין מטבעות דיגיטליים: איך עורך דין קריפטו הופך להיות בקיא בנושאים אלה?

אנשים רבים אינם יודעים זאת אבל על מנת להיות מומחה בתחום מסוים בענף עריכת הדין, יש לעבור דרך ארוכה ולא פשוטה בכלל. 

כדי שעורך דין מסוים יהפוך להיות מומחה בתחום כלשהו, עליו לעשות הרבה יותר מעבר ללסיים את התואר הראשון בהצלחה. כדי שעורך דין מסוים אכן יהיה מומחה בתחום ספציפי, עליו לעבור כמות גדולה של קורסים משלימים, השתלמויות, כמו כן על עורך דין קריפטו לקחת חלק בדיונים רבים בבית המשפט אשר עוסקים בתחום בו הוא מעוניין להתמחות. 

 

—-

אחת הדרכים אשר הופכות עורך דין רגיל לעורך דין מומחה בתחום מסוים היא התמחות תחת משרד עורכי דין מקצועי.

רק עורך דין שעבר את כל השלבים הללו, יכול להחשיב את עצמו לעורך דין מומחה לענייני ביטקוין וקריפטו. 

 

עורך דין קריפטו: עולם הביטקוין וקריפטו הוא תחום התמחות ספציפי

כל תחום המטבעות הוירטואלים הוא תת תחום של דיני אינטרנט. חשוב לציין כי לא כל עורך דין אשר מתעסק בדיני אינטרנט הוא עורך דין מומחה לענייני ביטקוין וקריפטו. האמת היא שכיום יש קושי רב במציאות עורך דין מומחה לענייני ביטקוין וקריפטו מכיוון שמדובר בתת תחום של עולם דיני האינטרנט. 

כמו כן, מדובר בתחום חדש יחסית וכתוצאה מכך עדיין קיימים עורכי דין רבים שאינם הצליחו לעבור התמחות מלאה בתחום המטבעות הוירטואלים. 

עדיין לא נערכו מספיק דיונים ולא נקבעו מספיק פסקי דין בנוגע לעולם המטבעות הוירטואלים, לכן התחום הזה עדיין לא ברור בצורה מלאה. 

קיימים במשק הישראלי עורכי דין מקצוענים שאכן מבינים בעולם המטבעות הוירטואליים, אך מן הצד השני ניתן למצוא במשק הישראלי גם עורכי דין שאינם יודעים כלל מה עליהם לעשות וכתוצאה מכך הם גורמים יותר נזק מאשר תועלת ללקוח שלהם. עורך דין קריפטו מקצועי הוא כזה שמבין בתחום ומכיר את החוקים המסחריים על בוריים.

 

ביטקוין – מס הכנסה | מומלץ להתייעץ עם עורך דין ביטקוין/עורך דין קריפטו בתחילת הדרך?

התשובה שלנו לשאלה זו היא כן! אנחנו ממליצים לבצע כל פעולה בעולם הוירטואלי רק לאחר שאתם יודעים היטב את החוקים ואת כל הפעולות שיש לבצע טרם הקנייה ולאחר הקנייה. חשוב מאוד לציין כי חוסר ידיעת החוק אינו יעניק לכם פטור מעונש כזה או אחר. במידה ותגיעו למצב בו אתם צריכים לגשת לבית המשפט, וכל מה שיהיה לכם לומר לשופט זה שלא ידעתם מה אתם עושים, עליכם להיות מוכנים לקבל עונש מסוים. 

במהלך התקופה האחרונה אנשים רבים אשר עוסקים בעולם הביטקוין וקריפטו נכנסו לבעיות כלכליות וחוקיות בגלל שהם לא התייעצו עם עורך דין ביטקוין וקריפטו באף שלב. 

התייעצות עם עורך דין קריפטו / עורך דין מטבעות דיגיטליים בעל ניסיון והתמחות בתחום תחסוך לכם בעיות רבות בהמשך הדרך. 

 

איך מוצאים עורך דין ביטקוין וקריפטו?

אחת הדרכים המומלצות ביותר למציאה של עורך דין ביטקוין וקריפטו היא קבלת המלצה מאדם קרוב אליכם או מאדם העוסק בעולם הביטקוין וקריפטו ועושה זאת בליווי של עורך דין מומחה בתחום.
הבעיה העיקרית בנושא זה היא שמדובר בתחום די חדש וכתוצאה מכך הידע שנצבר בתחום אינו רב במיוחד.

דרך נוספת למציאת עורך דין ביטקוין וקריפטו היא על ידי חיפוש באינטרנט ובמקורות מידע שונים הקיימים ברשת.

 

נקודות חשובות בבחירת עורך דין ביטקוין וקריפטו

עקב הקושי הגדול אשר קיים במציאת עורך דין מקצועי ואיכותי לענייני ביטקוין וקריפטו, ריכזנו עבורכם מספר טיפים אשר יעזרו לכם לבחור עורך דין קריפטו באופן הטוב ביותר מבין כל עורכי הדין איתם תצרו קשר. 

 

  • התחום בו הוא מתמחה – כפי שסיפרנו לכם מספר פעמים במאמר זה, חשוב לוודא כי עורך הדין איתו אתם מדברים הוא אכן עורך דין מומחה לביטקוין וקריפטו. 


  • הבנה בתחומים פיננסיים – חשוב מאוד לוודא כי עורך דין קריפטו, זה בו אתם מעוניינים יודע הכל על תחום מיסוי ביטקוין ושל כלל המטבעות הוירטואלים בארץ ובמדינות אחרות אשר לוקחות חלק במסחר שלכם. 


  • אתר האינטרנט של איש המקצוע – ההמלצה שלנו אליכם בנקודה זו היא להיכנס אל אתר האינטרנט של עורך דין קריפטו, זה בו אתם מעוניינים, לעיין בו ולבדוק אם הוא אכן מבין בנושאים שהוא מדבר עליהם. 


  • המלצות קודמות – כל בעל מקצוע כזה או אחר אוהב להעלות ביקורות חיוביות שהוא קיבל על השירות שלו. כאשר אתם מתעניינים בעורך דין כזה או אחר, חפשו אותו באינטרנט ובדקו האם קיימות המלצות קודמות על השירות שלו. במידה ואין לעורך הדין המלצות קודמות זה צריך להדליק אצלכם נורה אדומה. גם אם אתם מוצאים ביקורות קודמות על עורך דין קריפטו מסוים, בקשו ליצור קשר עם הלקוח הממליץ, חשוב לעשות זאת מכיוון שקל מאוד לזייף ביקורות חיוביות ברשת. 

 

 

*האמור הינו בגדר מידע כללי בלבד ואין לראות בו כתחליף לייעוץ/ליווי משפטי

אהבתם? שתפו:

מרכז מידע המשפטי

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

התקשרו 050-711-8585 או השאירו פרטים:
זקוקים לסיוע מהיר? נשמח לעזור בכל שאלה:

מוזמנים לחפש מידע באתר