עורך דין נזקי גוף בתל אביב | איך לקבל את כל הפיצויים שמגיעים לך?

תוכן עניינים

לפני שנספר לכם מהו תפקידו של עורך דין נזקי גוף וכיצד הוא עוזר לנו בתביעות הקשורות לנזקי גוף, קודם כל נספר לכם מהם נזקי גוף ולמה מתכוונים כאשר מדברים על כך. עורך דין נזקי גוף תל אביב – בואו נדבר על זה:

למעשה נזקי גוף הם שם כולל לפגיעות שונות, נזקים כאלה ואחרים ובחלק מן המקרים מדובר גם במוות, אשר נגרמו לאדם כלשהו עקב סוגים שונים של תאונות – הנזק יכול להיגרם עקב תאונת דרכים, הנזק יכול להיגרם עקב תאונת עבודה, הנזק יכול להיגרם גם עקב רשלנות רפואית וכו'. 

מדובר בתאונות נפוצות אשר עשויות להיגרם לכל אחד ואחת מאיתנו בכל סביבה אפשרית, זה יכול לקרות כאשר אנו נמצאים בבית שלנו, זה יכול לקרות כאשר אנו נמצאים בקניון, זה יכול לקרות כאשר אנו מבצעים פעילות גופנית ובכל מקום אחר שאתם חושבים עליו. 

בהרבה מקרים, כאשר אדם עובר פגיעה פיזית מסוימת, הוא מאבד את היכולת שלו לעבוד וכתוצאה מכך הוא אינו יכול לפרנס את עצמו ואת בני המשפחה שלו, כתוצאה מכך רמת החיים של אותו אדם נפגעת באופן ישיר. אם אותו אדם הוא אחד מן המפרנסים של המשפחה, גם משפחתו של הנפגע צריכה להתמודד עם בעיות כספיות שמגיעות אליהן מעבר לכל הצער שהם חווים כתוצאה מהפגיעה שעבר אחד מבני המשפחה. 

 

המשותף בין כל התביעות העוסקות בנזקי גוף הוא שהן לא עוסקות בנזקים שנגרמו לרכוש מסוים, תביעות נזקי גוף עוסקות אך ורק בנזקים פיזיים שנגרמו לבני אדם. 

חשוב מאוד לפנות לעורך דין נזקי גוף כאשר מתחילים תהליך של תביעה בגין נזקי גוף, זה נכון שעורך הדין לא יכול להחזיר את המצב הפיזי של הנפגע לקדמותו, אך הוא ללא ספק יכול להפוך את תהליך התביעה קל ופשוט הרבה יותר ולהחזיר את משפחתו של הנפגע כמה שיותר קרוב למצב בו היו לפני שאחד מבני המשפחה נפגע. 

 


עורך דין נזקי גוף – תל אביב: באילו מקרים יהיה לנו צורך בעורך דין נזקי גוף?

בכל הקשור לעורך דין נזקי גוף בתל אביב, ישנן סיטואציות רבות בהן יהיה לנו צורך בשירותיו של עורך דין נזקי גוף, כעת נציג בפניכם את הסיטואציות העיקריות והנפוצות ביותר בהן אנשים משתמשים בשירותיו של עורך דין לענייני תאונות:

  • לא יודע מי הוא הצד האשם – קיימות סיטואציות רבות אשר בהן מספר אנשים הם חלק מתאונה מסוימת הכוללת נפגעים, שני הצדדים שלקחו חלק בתאונה אינם מוכנים להודות באשמה ולהגיע להסכמה ביניהם. ברוב המוחלט של המקרים חברת הביטוח של הצד השני בתאונת הדרכים תנסה להאשים אתכם בתאונה ובכל הנזק שנגרם כתוצאה ממנה. כאשר תבחרו בשירותיו של עורך דין נזקי גוף מקצועי, הוא ידע כיצד להוכיח שאתם לא אשמים וכיצד לשמור על כל הזכויות שמגיעות לכם.
  • פציעה רצינית או נכות קבועה כתוצאה מפגיעה – בסיטואציות שונות בהן אותו אדם שנפגע מרגיש כאבים חזקים וסבל מתמשך, איכות חייו נפגעת באופן ישיר ואם זה לא מספיק הוא גם צריך לשלם הרבה כסף כדי לטפל בפציעות שלו באופן ראוי. 

בסיטואציות מן הסוג הזה אחת הנקודות החשובות ביותר היא בחינה של המשך חייו של הנפגע והשפעת הפגיעה על מהלך החיים של הנפגע. 

טיפולים רפואיים שונים שעל המטופל לעבור, אופציות תעסוקה שנשללו ממנו כתוצאה מן הפגיעה ועוד דברים נוספים אשר ימשיכו להשפיע על החיים של הנפגע למשך זמן רב. 

            כאשר תבחרו בשירותיו של עורך דין מקצועי ואיכותי לנזקי גוף, הוא יערוך בדיקה מקצועית לכל הנושא הזה והוא ידע לתת ללקוח הערכה נכונה בקשר להמשך התהליך כולו. 

  • תאונה רבת משתתפים – ישנם מקרים רבים בהם התאונות הקורות הן תאונות רבות משתתפים וכתוצאה מכך ישנן מספר חברות ביטוח שונות אשר לוקחות חלק בכל התהליך. במקרים מן הסוג הזה הרשויות השונות במדינת ישראל דורשות לפעול בזהירות יתרה לאורך כל התהליך המשפטי. 

אם מספר משתתפים בתאונה גרמו לכם נזק ולא רק משתתף אחד, אנו ממליצים לכם לבקש את שירותיו של עורך דין לנזקי גוף בתל אביב כדי שיעזור לכם לקבל את כל הסכום הכספי שמגיע לכם.

  • חברות הביטוח דוחות את התביעה או מעכבות אותה – חברות הביטוח השונות בארץ קיימות כבר שנים רבות והן יודעות כי חלק גדול מן האוכלוסייה אינו יודע באמת כיצד מתנהלת תביעה בנושא של נזקי גוף. במקרים רבים חברות הביטוח השונות מנצלות את זה ומעכבות את התביעה ובחלק מן המקרים גם שוללות את התביעה לחלוטין. במקרים אחרים חברות הביטוח מציעות סכומים כספיים נמוכים מאוד בתור פיצוי לנפגע. 

חשוב מאוד להיעזר בשירותיו של עורך דין לנזקי גוף המקצועי בתחום זה, כדי לא ליפול לרמאויות השונות של חברות הביטוח. 

 

עורך דין נזקי גוף, תל אביב: החשיבות של הגשת תביעה בגין נזקי גוף

מעולם לא יצא לנו לשמוע על אדם שאוהב תביעות אשר מתנהלות זמן רב ולוקחות ממנו אנרגיה רבה. 

תביעות בגין נזקי גוף נחשבות לתביעות אשר קל להוכיח אותן בהשוואה לתביעות בנושאים אחרים, במידה וקיים תיעוד לפגיעה, ההוכחה הופכת להיות קלה הרבה יותר. 

במקרים מסוימים תביעות בגין נזקי גוף אורכות זמן רב כתוצאה מן הלחץ הרב אשר קיים בבתי המשפט, כמו כן הצד התובע בתביעת נזקי גוף צריך להוכיח שהנזק אשר נגרם לו בתאונה עתיד להשפיע עליו לאורך זמן רב וכתוצאה מכך הוא מבקש פיצוי, זו היא אחת הסיבות לכך שאנשים רבים אינם רוצים להגיש תביעות בגין נזקי גוף, אותם אנשים חושבים כי הם אינם מוכנים נפשית לעבור את התהליך המייגע הזה. 

במידה ויש לכם אפשרות להגיש תביעה בגין נזקי גוף, אנו ממליצים לכם מאוד לא לוותר עליה מכיוון שהפיצויים הכספיים מגיעים לכם והם יעזרו לכם מאוד בתקופות הקשות שיפקדו אתכם לאחר התאונה. 

 

ברוב המוחלט של המקרים הפיצויים הכספיים אינם יעזרו להשיב את מצבו של הנפגע למצב שהיה לפני התאונה, אך הם כן עוזרים בנושאים אחרים. 

בחלק גדול מן המקרים כאשר אדם נפגע בתאונה הוא צריך לעבור מספר רב של ניתוחים והליכים רפואיים שונים, הנפגע צריך לעבור גם תהליך של שיקום מן הפציעה שקרתה לו. 

הניתוחים השונים שעל הנפגע לעבור, הטיפולים ותהליך השיקום עולים כסף רב. 

במקרים בהם התאונה שעבר הנפגע הובילה אותו למצב שהוא לא מסוגל לעבוד ולפרנס את עצמו, הדבר אומר כי הוא אינו יכול לשלם את הטיפולים ועל השיקום שלו. 

במקרים מסוימים הדבר מוביל את הנפגע לחובות כלכליים רציניים. בדיוק בשל כך אנו ממליצים לכם להגיש תביעה בגין נזקי גוף במידה ויש לכם את האפשרות לכך, אפילו אם קיים בכם החשש כי התביעה הולכת להימשך זמן רב מאוד, אל תתנו לזה להפריע לכם כי בסופו של יום מה שחשוב באמת הוא לדאוג לעתיד שלכם ולעתיד של בני המשפחה שלכם. 

 

עורך דין נזקי גוף – כמה שיותר מוקדם

על כל תביעה במדינת ישראל יכול לחול חוק ההתיישנות. בדיוק בשל סיבה הזו אסור לכם להתחיל את התהליך מאוחר מדי. ההמלצה שלנו אליכם היא לפנות אל עורך דין נזקי גוף במרכז/עורך דין נזקי גוף תל אביב כמה שיותר קרוב למועד התאונה, כך תוכלו לדעת האם המקרה שלכם אכן מאפשר הגשת תביעה ותוכלו להתחיל בתהליך בהקדם האפשרי. 

 


 

*הבהרה: האמור הינו בגדר מידע כללי בלבד ואינו משמש כתחליף לייעוץ/ליווי משפטי. אין לראות באמור משום המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהליכים, וכל המקבל החלטה על פי מאמר זה עושה זאת על שיקול דעתו ותחת אחריותו הבלעדית.

אהבתם? שתפו:

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

התקשרו 050-711-8585 או השאירו פרטים:

שירותי המשרד

מרכז מידע המשפטי

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

התקשרו 050-711-8585 או השאירו פרטים:
זקוקים לסיוע מהיר? נשמח לעזור בכל שאלה: