עורך דין חוזים דרעי רייפר ושות' | 35 שנות ניסיון בנוף המסחרי

תוכן עניינים

המפגש עם עולם החוזים יבוא לידי ביטוי כמעט אצל כל אדם, בין אם כאדם פרטי או כבעל עסק/חברה. כל אחד מאיתנו עשוי למצוא את עצמו חותם על חוזה, פעם או אפילו מספר פעמים בשבוע, מבלי לשים לב. פעמים רבות, אנו עושים זאת אפילו מבלי שאנחנו יודעים, למשל אחת מהדרכים הידועות בשפה המשפטית נקראת "קיבול בשתיקה" (לדוגמה, הוצאת כרטיס חניה בחניון). אולם, כאשר אנו נדרשים לערוך חוזה, או שמתרחשת הפרת חוזה – כאן העניין כבר הופך להיות סבוך ומורכב יותר. בדיוק בשל כך ההתייעצות עם עורך דין חוזים הינה קריטית בשלב זה. לכן, שעה שמתרחשת הפרה או שהרגשתך אינה כשורה לגבי אחד מסעיפי החוזה, יש לדעת כי אי נקיטת פעולה בזמן עשויה להוביל אותך לא פעם לבעיות, ובמקרים מסוימים לצרות משפטיות, כלכליות ואף פליליות.

זאת בדיוק הסיבה שמומלץ להתייעץ עם עורך דין דיני חוזים בעל ניסיון בתחום זה. משרד עורכי הדין דרעי רייפר ושות' מתמחה בתחום המשפט המסחרי כבר למעלה מ-35 שנים, ומספק ליווי בנושא זה יד ביד, עד לקבלת התוצאה הרצויה.

 

למה דווקא משרד עו"ד דרעי רייפר ושות'?

אנחנו לא יכולים להעיד על עצמנו, אבל ממש במילה: אכפתיות.
אנו רואים את האדם שמולנו כאשר המטרה היא לא "לסיים עוד תיק" אלא באמת להעניק סיוע מיטבי שישמש אותו לשנים ארוכות קדימה.

 

חיפשת עורך דין חוזים בתל אביב?

עורך דין חוזים – אייל רייפר

"בראש ובראשונה מה שחשוב לי בכל תיק, הוא לתת את הסיוע הכי טוב שאני יכול לאדם שמולי ולתכנן את האסטרטגיה המתאימה כדי לעזור לו. בסוף, הסוד הוא למנוע סכסוכים מראש אם אפשר ולא לחכות לרגע האמת". – עורך דין מסחרי אייל רייפר, שותף במשרד עו"ד דרעי רייפר ושות'.

אנו נתכנן וניישם עבורך את האסטרטגיה המשפטית הרצויה.

באילו מקרים יכול לסייע לי עורך דין לענייני חוזים?

ככלל, עורך דין חוזים הכרחי הן בשלב כתיבת החוזה, ניסוחו ועריכתו, והן במקרים בהם יש צורך לייצוג משפטי והליכי בוררות, שנובעים מסכסוכים חוזיים. סכסוכים אלו יכולים לצוץ מסיבות שונות, כמו הפרת החוזה, טעות בחוזה, כפייה או עושק בכריתת החוזה, ועוד. כמו כן, ישנם מצבים בהם סכסוכים נגרמים בגלל ניגודיות בכוונת הצדדים, על בסיס הפרה של עקרון תום הלב (סעיף 12 לחוק החוזים), מתוקף הימצאותו של תנאי מקפח ומסיבות רבות נוספות. חשוב לציין – שימוש בעורך דין דיני חוזים שהוא בעל ניסיון בנוף המסחרי, כבר בשלב כתיבת החוזה יכול לחסוך בעיות רבות בהמשך; אך לעיתים אין מנוס מסכסוך, בגלל מעורבות צדדים נוספים בהסכם או בגין סיבות כאלו ואחרות.

כמו כן, עולם החוזים רלוונטי לתחומים רבים, כמו חוזי קניה או מכירת דירה, חוזה שותפות, חוזה יחסי ממון בין בני זוג, הסכמי זכיינות, הסכם מסחרי ועוד. נוסף על כך, יזמים רבים שעוסקים בתחומים כמו תחום ההייטק, תחום הרפואה ועוד, אינם בקיאים בעולם העסקים, התאגידים והחוזים, ולכן נכשלים בעסקים עוד לפני שהצליחו להביא לידי ביטוי את כישוריהם.

גם עבורם, עורך דין העוסק בדיני חוזים הוא הפתרון האידיאלי, שכן הוא ידאג לנושאים המשפטיים והטכניים של החברה, וישאיר מקום ליזמים לבטא את רעיונותיהם ואת השקפת עולמם.

 

מהם תחומי העיסוק של עורך דין דיני חוזים?

עורך דין מסחרי, הבקיא בענף זה, עשוי לעסוק בשלל תחומים המיוחסים לתחום הרחב של המשפט האזרחי מסחרי, כגון הסכמי ממון, חוזי השכרת או מכירת דירה, הסכמי מייסדים, חוזי עבודה ועוד.

בטבלה הבאה פירטנו עבורך מספר תפקידים מרכזיים:

יצירת ועריכת החוזה עורך דין דיני חוזים עשוי לערוך עבורך חוזה בכל תחום שהוא, בין אם מדובר בהסכם מייסדים, הסכם ממון, הסכם עבודה או חוזה מכר. תפקידו של עורך דין העוסק בתחום המסחרי בתמונה, הינו ליצור ולערוך את החוזה כך שהוא לא יכניס אותך לצרות משפטיות מחד, תוך עמידה בחוקים, ומאידך לשמור על זכויותיך בעת חתימת החוזה. כך למשל, אם אמורה להיות התחייבות בהסכם לתקופת זמן מסוימת, זה חייב להיות כתוב בצורה ברורה ומפורשת. חוזה שלא ערוך וכתוב על פי חוק עלול לגרור צרות בעתיד. לכן, אין להקל ראש בכך.
ייצוג בגין הפרת חוזה על פי חוק החוזים (תשל"ג-1973), הפרה של חוזה מוגדרת בחוק כ: "מעשה או מחדל שהם בניגוד לחוזה". תפקידו של עורך הדין במקרה שהפרו עמכם חוזה הוא להוכיח שכלל הקריטריונים שצריכים להתקיים על מנת לקבל פיצויים (כמו הוכחת נזק, קשר סיבתי ועוד), אכן מתקיימים. כך גם אם אדם נתבע שהוא הפר חוזה, אך הוא מכחיש, תפקידו של עורך הדין להוכיח שלא התקיימו כל הקריטריונים המופיעים בחוק.
ייצוג בגין ביטול חוזה רק אדם שנפגע מהפרת החוזה יכול לבקש, באמצעות משרד של עורכי דין דיני חוזים, שהוא מעוניין לבטל את החוזה. ישנן מספר סיבות שעורך הדין יכול להציג כעילה סבירה לביטול החוזה, כמו הטעיה, חוסר תום לב בחתימת החוזה, גמירת דעת מעורפלת ועוד. תפקידו של עורך הדין בייצוג ביטול חוזה הוא גם להוכיח שהתקיימו הקריטריונים ואכן הופר החוזה, וגם להוכיח שישנה עילה לביטולו. יש לציין שבמקרים רבים, כאשר מתרחשת הפרה יסודית של חוזה, בית המשפט לא יתעקש על אכיפתו של החוזה וייטה לפסוק לביטולו.

 

התנהלות בנושא תביעות כאשר צד מפר את החוזה

כאשר צד אחד בהסכם מרגיש שהצד השני הפר את החוזה עליו הם חתומים, קרי פעל בניגוד למוסכם בו או לא קיים את החובות המעוגנות בו, יכול הצד הנפגע להגיש תביעה באמצעות עורך דין העוסק בתחום דיני חוזים. ככלל, תביעות על חוזה שמופר מוגשות בבית משפט השלום, אך הדבר תלוי בסכום התביעה ובתחום התביעה. כך למשל, תביעה על חוזה עבודה שמופר יש להגיש בבית הדין לעבודה. הצד שנפגע בחוזה רשאי לדרוש את ביטול החוזה או את אכיפתו, והוא גם רשאי לקבלת פיצוי כספי, אך נדרש שיציין זאת בתביעה.

 

כיצד מחושבים הפיצויים בזמן ההפרה?

צד א' (הצד הנפגע) יכול לתבוע פיצויים על הפרת החוזה עם עורך דין דיני חוזים רק במקרה שמתקיימים הפרמטרים הבאים:

  1. נגרם לו נזק בעקבות הפרת החוזה או סעיף ממנו.
  2. הפרת החוזה היא זו שגרמה לו לנזק באופן ישיר.
  3. הוא נדרש להוכיח שבעת חתימת החוזה הוא היה יכול לצפות שאם תתקיים הפרה של החוזה יגרם לו הנזק שנגרם לו בפועל.
  4. הצד הנפגע נדרש להביא ראיות שיעידו על ההפסד הכספי או על אומדן שלו בעקבות הפרת החוזה.

חשוב לציין: מטרת בית המשפט בדיון היא להחזיר את הצד הנפגע לאותה סיטואציה שבו הוא היה לפני שהופר החוזה או לפני שהוא נחתם. שימוש בעורך דין מסחרי מיומן, הינו קריטי בעיקר בשלב ההוכחות בדיונים שהינו השלב המאתגר והמתמשך בתביעה שכזו.

 

כמו כן, קיימים מספר סוגי פיצויים:

  1. פיצויים ללא הוכחת נזק: במקרים שהצד נותן השירות אינו סיפק את השירות, ובעקבות כך ביטל את החוזה, מגיע לצד הנפגע פיצויים ללא הוכחת נזק אשר ניתן לדרוש אותם בעזרת ייצוג מעורכי דין דיני חוזים.
  2. פיצויי קיום או פיצויים חיוביים: חתימה על חוזה מביאה עימה פעמים רבות יתרונות לכל אחד מהצדדים. אם צד אחד הפר את החוזה וכתוצאה מכך הצד הנפגע לא נהנה מהיתרונות שהובטחו לו בעקבות החוזה – מגיע לצד הנפגע לקבל פיצויים על כך. סוג פיצוי זה ייקבע רק אם בית המשפט קבע כי לא ניתן לאכוף את החוזה.
  3. פיצויי הסתמכות או פיצויים שליליים: זה סוג פיצויים שמגיע טרם חתימת החוזה. כלומר, במקרה והצדדים סיכמו בעל פה שהם הולכים לחתום על החוזה, והצד הנפגע שילם לצד החובה סכום כספי מסוים (לפני חתימת החוזה, מעין מקדמה), אך לבסוף לא נחתם החוזה – רשאי הצד הנפגע לקבל את הסכום ששילם.
  4. פיצויים מוסכמים: בחוזים מסוימים הצדדים מסכימים על פיצוי שיינתן מראש לצד הנפגע במקרה של הפרת החוזה. עקרון החופש של הצדדים בא לידי ביטוי בפיצויים מוסכמים, ולכן בית המשפט לרוב לא יתערב בהסכם זה. עם זאת, בית המשפט רשאי להפחית את הפיצוי המוסכם אם לדעתו הנזק שנגרם ושהיה ניתן לצפותו, אינו בר השוואה לשווי הפיצוי שהוגדר מראש.

 

עורך דין דיני חוזים בעריכת הסכמי יזמים

הסכמי יזמים, כהגדרתם אלו הסכמים שנערכים בין יזמים שמתכוונים לשתף פעולה יחד (כמו להקים יחד חברת סטארט אפ), או בין עסקים קיימים שרוצים להתאחד. מטרתו העיקרית של הסכם זה, שנכתב בדרך כלל בעזרת עורך דין מסחרי, היא למנוע צרות בהמשך הדרך, כמו סכסוכים פנימיים וחשיפה לתביעות. הסכם זה חשוב מאין כמותו מהסיבה הפשוטה שפעילות עסקית משותפת מביאה עימה מחלוקות ואי-הסכמות בנוגע לנושאים שונים, וחוזה מסודר שמתייחס לכלל הנושאים יכול להשקיט בעיות עתידיות רבות.

בין הנושאים העיקריים בהם החוזה יעסוק יהיו, ראשית, עניינים הנוגעים לחברה – זמן הקמתה, ההון שמשקיעים בה, מוסדותיה, מטרותיה ועוד. שנית, עניינים הנוגעים ליזמים כמו מספר היזמים השותפים, חלוקת התפקידים ביניהם, שעות העבודה שכל יזם ישקיע בחברה, האדם שיקבל את ההחלטות ויכריע את הכף וכדומה.
שלישית, עניינים הקשורים למוצרים עצמם; בדרך כלל רוצים להגדיר מי יקבל את הבעלות על המוצרים שפותחו, למי ישויכו הפטנטים ועוד. כאן חשוב להגדיר חלוקה מדויקת שתימנע בעיות עתידיות. מכאן ישנה נגזרת של הסכם סודיות NDA, שמטרתו להגן על הרעיון העסקי ועל סודות החברה, וכך להגן על הקניין הרוחני של החברה.
הנושא האחרון הוא עניינים הקשורים להון העתידי – כחלק מהגדרת מטרות החברה, מגדירים את הסכום הפוטנציאלי שהחברה מיועדת להכניס לפי תקופות. על כן, על היזמים להגדיר באופן מדויק כמה אחוזים יקבל כל אחד מהשותפים בהתאם להיקף עבודתו, לתפקידו ולהשקעתו בחברה.

בעת עריכת הסכמי היזמים, חשוב ואף הכרחי להיעזר בעורך דין מומחה לתחום דיני חוזים. עורך הדין, בזכות ניסיונו הרב, ידע לזהות את המכשולים העתידיים שיש ביזמות משותפת ולנסח את החוזה בהתאם לכך, ידע להגן בכתב על זכויות כל אחד מהשותפים, יעזור בהתאמת החוזה לפי צרכי השותפים, וייגע בכלל הנושאים החשובים שעליהם דיברנו לעיל כדי ליצור עתיד עם מינימום בעיות.

 

ליווי משפטי לחברות, כחלק מעבודתו של עורך דין דיני חוזים

כל חברה, משלב הקמתה וקל וחומר כאשר היא גדלה, זקוקה לעורך דין לענייני חוזים. מטרת הלווי המשפטי היא להגן על החברה מתביעות או מבעיות שעלולות לצוץ עקב יחסיה עם הלקוחות הרבים, שיתופי הפעולה עם חברות אחרות, ספקי סחורה, נותני שירות, התמודדות עם מוסדות שונים (כמו רשויות המיסים) וכד'. תפקידו יהיה לתת ייעוץ מקצועי לבעלי החברה בעת הצורך, מעבר יומיומי על כלל המסמכים והאישורים שצריך להגיש או להנפיק, ולווי צמוד ואישי לחברה כך שלא תיחשף לתביעות. עורך הדין, בין השאר, יהיה אחראי על עריכת כלל החוזים, דיני חברות, הסכמי סודיות, הפקת אישורים מסמכים ותצהירים, טקטיקות לייעול ועוד.
חברה לא יכולה להתמודד לבדה עם כלל הגורמים האלו, בדיוק כמו שבעל עסק יתקשה לתפקד ללא יועץ מס. לכן, חשוב שעורך דין מקצועי לענייני חוזים שבוחרים יהיה בעל ניסיון רב, שבקיא ברזי החוק ויוכל לסייע לכם במימוש הפוטנציאל של החברה.

 

אילו סוגים של חוזים קיימים?

תפקיד החוזים הוא להסדיר את השגרה היומיומית בין פרטים לפרטים, בין תאגידים לתאגידים ובין פרטים לתאגידים, ועל ידי כך למנוע או למגר בעיות שעלולות לצוץ לאורך זמן. החוזים המרכזיים הקיימים, עליהם אמונים עורכי דין חוזים, מתייחסים לנושאים שונים – ועל כן גם תפקידו של עורך דין מסחרי משתנה בהתאם לכך. בואו נעבור על החוזים המרכזיים ועל תפקיד עורך דין חוזים באותו החוזה:

 

שימוש בעורך דין חוזים לעריכת הסכם העסקה (חוזה עבודה)

חוזה זה הוא הסכם הדדי בין המעסיק לעובד, המסביר את זכויותיהם וחובותיהם אחד כלפי השני. עורך דין חוזים ידאג שחוזה העבודה מגן עליך מפני בעיות עתידיות עם עובדים בחברה, יוודא שהוא נכתב בהתאם לחוק יסוד חופש העיסוק ועוד; באופן כללי, עורך דין דיני חוזים ידאג עבורך לכך שכלל הסעיפים הרלוונטיים כלולים, ויספק לך הגנה משפטית מלאה מכלל הבחינות. חשוב לציין, בית המשפט נוטה לרוב לקראת העובד, ולכן שימוש בצוות מקצועי של עורכי דין חוזים הוא קריטי בעיקר למעסיק, וישמור עליו מפני תביעה עתידית שעשויה לפגוע אנושות בעסק.

 

תפקיד עורך דין לענייני חוזים בהסכם מייסדים

כמו שפירטנו לעיל, הסכם המייסדים לייזום חברות ועסקים הוא הסכם בין יזמים שמקימים חברה או יוצרים פרויקט משותף. עורכי דין חוזים יגנו על זכויות השותפים, יגדירו את חלוקת התפקידים ואת חובותיהם, יגדירו כיצד יחולקו הרווחים העתידיים, על שם מי ירשמו הפטנטים, ועוד.

חברות רבות מתפרקות בגלל סכסוכים בין השותפים שהיה ניתן לצפות מראש, אך בכל זאת לא היו מעוגנים בחוזה. גם בין החברים הטובים ביותר עלולים להיווצר סכסוכים כאשר מדובר על פעילות עסקית משותפת, ואף איבה ושנאה אחד כלפי השני באם המאבק מחריף. עורך דין לענייני חוזים, באמצעות חוזה מפורט ומדויק לשותפים, בהחלט יכול למנוע מראש סכסוכים אלו, וכך – חברתך תוכל לשבור תקרות זכוכית ללא הפרעות. 

 

תפקיד עורך דין לענייני חוזים בחוזה המכר

חוזה מכירת דירה הוא חוזה בכתב בין מוכר הדירה לקונה, המתייחס לכלל הגורמים הקשורים לנכס ולהסכם בין הצדדים. מכיוון שבמרבית המקרים מדובר בסכומי עתק, חשוב שאת החוזה יערוך עורך דין חוזים מקצועי, כיוון שהוא בקיא ברזי החוק. על כן, ידע לכלול בחוזה את כלל הסעיפים ההכרחיים, כגון זהות הקונה והמוכר, זכויות הצדדים בחוזה, מצב הדירה, מצב תשלומי המס העתידיים (אם ישנם) ועוד. כל סעיף כזה הוא עולם ומלואו ובו צריכים להיכלל תתי-נושאים רבים שישמרו על הקונה והמוכר לעתיד, כמו כתבי ערבות ושטר חוב. מסיבה זו ועוד, שימוש בעורך דין העוסק בכל ענייני החוזים בחוזה מכר הינו דבר מתבקש.

 

כיצד עורך דין יסייע בעריכה וגישור, בכל הנוגע להסכם ממון?

הסכם ממון הוא הסכם בין בני זוג נשואים, שמטרתו להגדיר כיצד יתחלקו הנכסים שלהם במקרה של גירושין. לצערנו, זוגות רבים מתרגשים, לעיתים אחרי שנה נישואין ולעיתים לאחר שנים רבות, בגלל סיבות שונות, שעלולות ליצור עוינות רבה כלפי בן הזוג. עוינות זו יכולה להשפיע על מצב חלוקת הכסף בין בני הזוג, וכמובן שהעניין מסתבך יותר כאשר יש גם ילדים בתמונה.

על כן, עורך דין לענייני חוזים ינסח את הסכם הממון בשיתוף פעולה מלא עם בני הזוג. הוא יסייע בקביעת הזכויות והחובות שכל אחד מהצדדים, בדרך הוגנת מחד, אך בדרך המיטבית עבור כל אחד מהצדדים מאידך.

 

כיצד עורך דין דיני חוזים מסייע בכתיבת הסכם זכויות יוצרים

הסכם שנוגע לרישום זכויות יוצרים וסימני מסחר הוא למעשה, הסכם בין בעל זכויות היוצרים לבין האדם שרוצה להשתמש ביצירה (לצורך הפצה, מכירה או השאלה), ובו מפורט זמן החוזה, התמורה שתינתן לבעל היצירה ועוד כללים נוספים. יוצרים רבים אינם בקיאים בשאלת אומדן התמלוגים שמגיעים להם או את הסעיפים שצריכים להיכלל על פי חוק זכויות יוצרים (תשס"ח, 2007), ולכן עליהם להיעזר בשירותיהם של עורכי דין דיני חוזים שמכירים את החוק על בוריו. עורך דין לענייני חוזים מהסוג הנ"ל, תפקידו יהיה לנסח את החוזה המיטבי שיעשה חסד עם בעל היצירה, וימנעו חלילה פגיעה עתידית בזכויות של בעליה, אשר כמשתמע מהכתוב – עלולות להיות הרסניות.

 

תפקיד עורך דין חוזים בחוזי שותפות

חוזה זה הוא חוזה בין שותפים לעסק, המגדיר את חלוקת הסמכויות, את תקופת השותפות, את חלוקת ההשקעות והרווחים ועוד. תפקידו של עורך דין לענייני חוזים, הוא לזהות את המכשולים העתידיים שיש בעסק משותף. ניסוח ועריכת חוזה שותפים, ללא סיוע בעורך דין לחוזים והסכמים הוא מתכון לבעיות עתידיות.

 

על מה יהיה אחראי עורך דין חוזים בעריכת חוזה זכיינות?

הסכם זה מתבצע בין זכיין לבין חברה שמעוניינת להשתמש בשירותיו, על מנת שיפרסמה וינפיק לה רווחים. ללא שימוש בעורך דין שיודע ומכיר את החוק על בוריו, החברה או הזכיין יכולים להיפגע, כיוון שייתכן שהם ישמטו סעיפים קריטיים בעת עריכת החוזה. עורך דין מסחרי ייגע בכלל התחומים וינתח כל תחום לפרטי פרטים, כמו זכויות וחובות כל אחד מהצדדים, שיעור התמלוגים הניתנים לזכיין, תקופת החוזה, דרכי התשלום ועוד.

ככלל, כאשר מדובר בכסף, בייחוד אם מדובר על סכומים גבוהים, לא ניתן לסמוך על אף אדם. לשם כך בדיוק חותמים על חוזה – שחייב להיות מנוסח על ידי אדם חיצוני המיועד לכך, בעל הניסיון הדרוש ושבקיא בדרישות החוק – כמו עורכי דין המומחים בדיני חוזים, אשר הם בעלי הסמכות המקצועית. לכל הסכם יש את המאפיינים הייחודים לו, בהתאם לנושא ובהתאם לשותפים, ולכן לא ניתן לבצע "העתק-הדבק", אלא חייב להתייעץ עם עורכי דין חוזים, על מנת לצמצם או למנוע בעיות עתידיות.

 

תפקיד עורך הדין לענייני חוזים בעניין תנאי מקפח בחוזה אחיד

תנאים מקפחים הם תנאים בחוזה אחיד (בו אין משא ומתן בין הלקוח לספק השירות) שמעניקים יתרון לא חוקי של הספק על פני הלקוח, והם מוגדרים על פי חוק החוזים האחידים (תשמ"ג-1982). תפקיד עורך הדין במקרה זה הוא להוכיח בפני בית המשפט שאכן מדובר בתנאי מקפח, ושהלקוח זכאי לפיצוי. ההתנהלות מול חברות שונה מהתמודדות מול אדם פרטי ובמרבית המקרים קשה יותר, ולכן מומלץ להיעזר בעורכי דין דיני חוזים, שעוסקים בסוג חוזים זה ובעלי הניסיון הדרוש להתמודד מול חברות.

 

זקוקים לסיוע בנושא חוזים והסכמים? נשמח לעמוד לרשותכם.

כאמור לעיל, כדאי ומומלץ לפנות לעורך דין מקצועי שמתמחה בתחום דיני החוזים בכל סוג של הסכם, כיוון שהשלכותיו יכולות להשפיע בצורה ישירה על עתידך. אם נזדקקת לעורך דין שיודע דיני חוזים על בוריים באזור המרכז – או כפי שנוהגים לחפש אותו – "עורך דין חוזים תל אביב", אז משרד עו"ד דרעי רייפר ושות' עשוי להיות מי שיסייע לך.

רגע לפני הפניה, חשוב לבצע מחקר מעמיק על עורך הדין ולהתרשם שהוא מקצועי, בעל ניסיון מספק ואמין. כמו כן, חשובה רמת הכימיה בינך לבין עורך הדין. חשוב להתרשם מכך שלעורך הדין אכפת מהלקוח שבו הוא מטפל, ושבשעת הצורך, הוא ישרה רוגע וביטחון. אלו בדיוק הערכים שמנחים את משרד עורכי הדין שלנו. אנו, משרד עו"ד דרעי רייפר ושות', בעלי ניסיון של למעלה מ-35 שנות ניסיון בתחום החוזים. במהלך השנים הרבות ראינו כבר כל תיק אפשרי ועסקנו בכל סוגי החוזים האפשריים, כך שאנו יודעים איך להתמודד בבתי המשפט עם כל מקרה לגופו.

ערכי משרדנו הם: מקצועיות, מתן יחס אישי, שקיפות מול הלקוח, מלחמה על כל תיק משפטי עד הרגע האחרון, ומציאת פתרונות יצירתיים לכל מקרה באשר הוא. אם זה נשמע מתאים, ניתן ליצור קשר, ונתחיל לתכנן את האסטרטגיה הנכונה למקרה הספציפי שלך. החל מהפגישה השנייה נתחיל ליישמה, עד שנשיג את התוצאה המשפטית הרצויה, תוך מתן יחס אישי, כן, ואכפתי, ותוך ליווי צמוד עד גמר התיק.

 

 

*הבהרה: האמור הינו בגדר מידע כללי ואין לראות בו משום המלצה לנקיטה או לאי נקיטת פעולה משפטית. כל המבצע פעולה על סמך מידע זה עושה זאת על אחריותו בלבד.

אהבתם? שתפו:

מרכז מידע המשפטי

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

התקשרו 050-711-8585 או השאירו פרטים:
זקוקים לסיוע מהיר? נשמח לעזור בכל שאלה:

מוזמנים לחפש מידע באתר