איפה אפשר לפדות צ'ק מזומן? שאלות בנושא פריטת צ'קים למוטב בלבד

תוכן עניינים

חלק גדול מבעלי העסקים במדינת ישראל וגם אנשים פרטיים רבים בוחרים להשתמש בשירות פיננסי שמעניק להם את האפשרות לפדות את הצ'קים הדחויים בהם הם מחזיקים ולהפוך אותם למזומן בלי להמתין לתאריך בו ניתן לפרוע אותם. שירות זה נקרא: "פדיון צ'קים" או "פריטת צ'קים", חברות שונות מעניקות שירות זה, וכדי להעניק שירות מן הסוג הזה חברה צריכה להחזיק ברישיון לעסוק בכך; כמו כן כל החברות אשר עוסקות בשירות זה נמצאות תחת פיקוחו של משרד האוצר.

אחד היתרונות הבולטים ביותר של שירות זה באה לידי ביטוי בתזרים מזומנים, אך לשירות פדיון צ'קים יש יתרונות נוספים שאנשים רבים אינם מכירים, חלקם יתרונות תפעוליים, חלקם לוגיסטיים וכן הלאה.  

 

**הבהרה: אנו משרד עורכי דין ואיננו עוסקים בתחום פדיון צ'קים.

מאמרים בנושא זה באתר נועדו על מנת לספק מידע כללי בלבד בתחום זה,

כמו כן אם הינכם זקוקים לסיוע בכל הקשור לגביית שיקים או גביית חובות אנו ממליצים לכם לקרוא את המאמרים הבאים בתחום

או לפנות אלינו ליצירת קשר בלחיצה כאן:

לייעוץ ראשוני ללא עלות

 

עורך דין שיקים חוזרים

הסבת שיקים / הסבת שיק למוטב: כך תשתמשו בחוק הסבת שיקים לטובתכם!

מהו התיקון לחוק שיקים ללא כיסוי? (המשמעויות וההשלכות)

 

פריטת צ'קים למוטב בלבד: אז איך לפדות צ'ק?

במקרים שבהם נותן הצ'ק רוצה להיות בטוח כי הסכום הכספי שהוא נקב בצ'ק יגיע רק אל האדם שאליו הוא רוצה שהצ'ק יגיע, הוא יכול להגביל את הצ'ק לאותו אדם בלבד על ידי הוספה של צמד המילים "למוטב בלבד" לצ'ק. כאשר צ'ק מכיל בתוכו את צמד המילים "למוטב בלבד" והוא כתוב בצורה נכונה, רק האדם שהצ'ק נרשם לפקודתו יכול לפרוע אותו. כלומר, האפשרות היחידה של אותו אדם היא לפרוט את הצ'ק בבנק, בתאריך המתאים ולקבל את הכסף במזומן. 

איך לפדות צ'ק בשורה התחתונה? פריטה של צ'קים למוטב בלבד היא זהה לתהליך ניכיון של צ'קים דחויים רגילים, אך מאחר שניכיון צ'קים למוטב בלבד נחשב להליך מורכב יותר, העמלה עשויה להיות גבוהה יותר. 

 

איך לפדות צ'ק פדיון צ'קים למוטב בלבד

פדיון של צ'קים שאינם למוטב בלבד נחשב לתהליך פשוט וקל, ניתן לקבל את השירות זה גם מהבנקים המסחריים. אך לעומת זאת, פדיון של צ'קים למוטב בלבד הוא שירות שמעניקות חברות מסוימות בלבד, אם תפנו אל הבנק שלכם במטרה לפדות צ'ק למוטב בלבד, כמעט בטוח שאתם תקבלו סירוב.  

 

פדיון צ'קים למוטב בלבד נחשב לשירות ייחודי מאחר שתהליך הפריעה של צ'ק מוגבל הוא הרבה יותר בעייתי. כדי לקיים את תהליך זה ולהבטיח שהוא יתקיים כמו שצריך, בעל הצ'ק צריך לכתוב את הצ'ק לפקודתה של חברת פדיון הצ'קים ולהוסיף גם את שמו של הספק. 

 

האם עלות השירות היא שונה מפדיון של צ'קים דחויים רגילים?

מאחר ותהליך הפדיון של צ'ק למוטב בלבד נחשב מסובך יותר, עלות השירות עשויה להשתנות בהתאם לתנאים ספציפיים של כל עסקה ועסקה, הגורם העיקרי אשר משפיע על עלות השירות הוא הפער הקיים בין תאריך פדיון הצ'ק לבין התאריך בו ניתן להפקיד את הצ'ק. 

בנוסף על כך, גם הסכום הכספי שנקוב בצ'ק משפיע באופן ישיר על עלות השירות, זאת מאחר שסכום כספי גבוה יותר כרוך בסיכון גבוה יותר של החברה אשר מעניקה את השירות. 

 

**הבהרה: אנו משרד עורכי דין ואיננו עוסקים בתחום פדיון צ'קים.

מאמרים בנושא זה באתר נועדו על מנת לספק מידע כללי בלבד בתחום זה,

כמו כן אם הינכם זקוקים לסיוע בכל הקשור לגביית שיקים או גביית חובות אנו ממליצים לכם לקרוא את המאמרים הבאים בתחום

או לפנות אלינו ליצירת קשר בלחיצה כאן:

לייעוץ ראשוני ללא עלות

 

 

איפה אפשר לפדות צ'ק מזומן | היתרונות של פדיון צ'קים 

פדיון צ'קים הוא שירות אשר כולל בתוכו יתרונות רבים שיכולים לעזור לכם בין אם אתם מנהלים עסק ובין אם אתם אנשים פרטיים. ריכזנו עבורכם את היתרונות הבולטים ביותר של פדיון צ'קים:

  • פדיון של צ'קים למוטב בלבד עוזר לבעלי עסקים לקבל כספים מזומנים בהם הם עושים שימוש להתנהלות השוטפת של העסק שלהם. כך הם יכולים לשלם את המשכורות בזמן, כספים לספקים וכן הלאה. 
  • במקרים בהם בעלי עסקים זקוקים לכרטיס אשראי נוסף על מנת לכסות חוב מסוים, לרכוש דברים חדשים לעסק או שמא להרחיב את פעילותם העסקית, פדיון צ'קים משמש כמענה נהדר, על ידי שימוש בשירות של פדיון צ'קים בעל העסק חוסך לעצמו הלוואה בנקאית או הלוואה מגופים חיצוניים כאלה ואחרים. 
  • באמצעות שימוש בשירות של פדיון צ'קים בעלי עסקים יכולים לאזן את מצבם הכלכלי ואת תזרים המזומנים שלהם ובאופן הזה לחסוך לעצמם ריביות ועמלות.  
  • שימוש בשירות של פדיון צ'קים מאפשר לבעלי העסקים להתנהל עם כסף מזומן אל מול הספקים שלהם והעובדים שלהם, כך הם פותרים את עצמם מדחייה של תשלומים ושומרים על תזרים מזומנים מאוזן ויציב. 

 

איפה פודים את הצ'ק?

כיום ניתן למצוא חברות שונות אשר מעניקות שירות של פדיון צ'קים. 

חברת פדיון הצ'קים אליה תפנו תפדה עבורכם את הצ'ק ובתמורה אליו היא תביא לכם את השווי הכספי של הצ'ק. במסגרת השירות חברת פדיון הצ'קים גובה עמלה מסוימת מן הלקוח, העמלה מושפעת ממספר גורמים שונים ביניהם: גודל הסכום אשר נקוב בצ'ק, הפער בין מועד הפדיון של הצ'ק לבין המועד בו ניתן לפרוע את הצ'ק. 

אם פעם שירותי פדיון צ'קים היו מזוהים בעיקר עם עבריינים ועם השוק האפור, הרי שכיום מדובר על שירות חוקי המתבצע תחת פיקוחו של משרד האוצר. 

 

מידע חשוב בנוגע לפדיון צ'קים

ריכזנו עבורכם מספר עובדות חשובות בנוגע לפדיון צ'קים:

  • אתם יכולים לפדות צ'קים גם בבנק, אך אין אפשרות לפדות צ'קים למוטב בלבד בתאריך מוקדם יותר מהתאריך הנקוב בהם. 
  • יש לכם את האפשרות לפדות את הצ'קים שלכם גם אצל חברות חוץ בנקאיות, אך אתם ככל הנראה תדרשו לשלם עמלה גבוהה יותר עבור השירות. 
  • בהתאם לחוק במדינת ישראל, כל אדם אשר מעניק שירותי מטבע כמו למשל פדיון של צ'קים חייב להחזיק ברישיון המעיד כי הוא רשאי להעניק שירותי אשראי. כאשר אתם פונים לכל חברה כזו או אחרת, אנו ממליצים לכם לוודא כבר בתחילת ההתקשרות עם החברה שהיא אכן מחזיקה ברישיון המתאים ושפעולותיה מפוקחות על ידי משרד האוצר. 
  • תהליך פדיון צ'קים נחשב לתהליך בטוח וזריז. ניתן לקבל את הכסף בהעברה בנקאית, בכסף מזומן וגם באמצעות צ'ק לפירעון מיידי.  
  • כל בעלי העסקים השונים בארץ משתמשים בשירותים של פדיון צ'קים, בדיקות שונות שנערכו אצל חברות לפדיון צ'קים מצאו כי כמעט כל סוגי העסקים בארץ עושים שימוש בשירותים הללו, בין היתר חברות אשר עוסקות בבנייה, עסקים מתחום החקלאות, הקוסמטיקה, הקמעונאות וכן הלאה. 

 

פדיון צ'קים לא מתאים לכולם

כאשר אנו מדברים על פדיון צ'קים של בעלי עסקים ובעלי חברות, לא תמיד השירות יהיה משתלם עבורם. בעלי עסקים ובעלי חברות אשר מרוויחים עמלות נמוכות עבור השירותים או המוצרים שהם מספקים ימצאו את השירות כלא משתלם עבורם. 

מאחר ובמסגרת השירות יש לשלם עמלה מסוימת, יכול לקרות מקרים בהם בעל העסק או בעל החברה נשארים ללא רווח ואפילו יוצאים מופסדים בחלק מן המקרים, בשל כך שירות פדיון צ'קים לא תמיד יהיה מתאים לכל בעלי העסקים. אך למרות זאת ישנם עסקים רבים שבוחרים להשתמש בשירות זה דווקא ברגעי משבר על מנת למנוע הצטברות של חובות משמעותיים בעסק או בחברה שלהם.  

 

**הבהרה: אנו משרד עורכי דין ואיננו עוסקים בתחום פדיון צ'קים.

מאמרים בנושא זה באתר נועדו על מנת לספק מידע כללי בלבד בתחום זה,

כמו כן אם הינכם זקוקים לסיוע בכל הקשור לגביית שיקים או גביית חובות אנו ממליצים לכם לקרוא את המאמרים הבאים בתחום

או לפנות אלינו ליצירת קשר בלחיצה כאן:

לייעוץ ראשוני ללא עלות

 

לחצו כאן להשארת פניה ונחזור אליכם כבר היום!

*למענה מהיר ניתן להתקשר – 050-7118585

 

*הבהרה: האמור הינו בגדר מידע כללי בלבד ואינו משמש כתחליף לייעוץ/ליווי משפטי.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

התקשרו 050-711-8585 או השאירו פרטים:

שירותים נוספים בנושא גביית חובות

מאמרים בנושא גביית חובות

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

התקשרו 050-711-8585 או השאירו פרטים:
זקוקים לסיוע מהיר? נשמח לעזור בכל שאלה: