נפגעתם כתוצאה מתאונה/רשלנות מעסיק? עורך דין תאונות עבודה כאן לצידכם!

תוכן עניינים

עורך דין תאונות עבודה: "תאונת עבודה היא דבר שקורה לרבים מאיתנו, יום אחד אנחנו יוצאים לעבוד ומשהו בלתי צפוי קורה ומוביל לפגיעה פיזית בנו – זה בהחלט לא דבר נעים, אך החלק המפתיע עוד יותר הוא שרוב האנשים לא מכירים את הזכויות המגיעות להם לאחר תאונת עבודה. כשאנחנו עוברים תאונת עבודה, יש לבחון את המקרה על פי מספר פרמטרים וכך ניתן להחליט האם התאונה קרתה במסגרת האחריות שלו או לא. עורך דין תאונות עבודה יכול לסייע כדי להבין זאת בקלות."

 

עורך דין תאונות עבודה: מהי רשלנות מעסיק בתאונת עבודה?

כאשר אנחנו מעוניינים לתבוע את המעסיק בתביעה של רשלנות מעסיק, אנו צריכים לבסס את טענתנו ברשלנות על משהו. כאשר איננו מצליחים לבסס את הרשלנות, הרי שלא נוכל לתבוע את המעסיק – מכיוון שהתאונה תהיה מעבר לגבול האחריות שלו.

לפיכך, השלב הראשון בהליך התביעה – עוד לפני נקיטת צעדים משפטיים, הוא לבדוק האם יש רשלנות?

כלומר – האם יש בסיס לטענה כי המעסיק נהג בקלות דעת או באופן בלתי סביר ביחס לנורמות העבודה המקובלות בתחום עיסוק זה?

 

האם כתוצאה מתאונת עבודה אני זכאי לפיצוי? אם כן, איך נקבע גובהו?

כשעוברים תהליך עם עורך דין תאונות עבודה, השלב השני הוא הוכחת חומרת הנזק – ככל שהנזק חמור יותר, כך יגדל הפיצוי. לכן חשוב להצהיר על כל פגע שקרה לנו בדרך.

אם הפגיעה העיקרית הייתה באזור החזה, אך ישנן פגיעות קלות גם בידיים וברגליים – חשוב להצהיר גם על הפגיעות הקטנות האלה, ולדאוג שהן יירשמו בדו"ח חדר המיון.

גובה הפיצוי נקבע על פי פרמטרים שונים כמו חומרת הנזק, פיצויים על הליכים רפואיים וכיסוי משכורת עתידית בהתאם להערכת זמן הפסקת העבודה שיידרש, באם יידרש.

 

מתי כדאי לפנות לעורך דין תאונות עבודה?

כדאי לפנות לעורך דין תאונות עבודה בכל מקרה בו יש ספק, ולו הקטן ביותר שלמעסיק היה חלק רשלני ו/או שהפגיעה הייתה יכולה להימנע לולא המעסיק היה נוהג בקלות דעת כלפי המקרה.

משרדנו מעניק ייעוץ ראשוני כדי לבדוק מקרים בהם יש ספק כזה, ונשמח לעמוד לשירותכם עם עורך דין תאונות עבודה בצמוד אליכם.

 

תפקידו של עורך דין תאונות עבודה

תפקידו של עורך דין תאונות עבודה הוא לוודא שיש בסיס לתביעה שהינה לא פשוטה לכשעצמה, לבצע את כל הבדיקות אשר יגדילו את הסיכוי שלכם לקבל פיצוי בגין הנזק שנגרם. עורך דין תאונות עבודה יוודא ששום זכות לא תיפגע ושתקבלו פיצוי הגון על מה שעברתם!

 

*הבהרה: האמור הינו בגדר מידע כללי בלבד ואינו משמש כתחליף לייעוץ/ליווי משפטי

אהבתם? שתפו:

מרכז מידע המשפטי

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

התקשרו 050-711-8585 או השאירו פרטים:
זקוקים לסיוע מהיר? נשמח לעזור בכל שאלה:

מוזמנים לחפש מידע באתר