ליטיגציה וניהול משברים בתחום הסייבר

תוכן עניינים

נכון לשנת 2023, מתקפות סייבר נפוצות יותר מאי פעם – כאן בא לידי ביטוי ניהול משברים בתחום הסייבר. כיום, חלק גדול מן החברות והתאגידים במדינת ישראל וכל רחבי העולם חווים התקפות סייבר על המערכות הממוחשבות שלהם. מלבד לנקיטת אמצעי הגנה שונים כנגד אותן התקפות, בעלי החברות והתאגידים צריכים להכין את עצמם גם למקרים של תביעות לאחר התקפות סייבר שצלחו. 

 

מתקפת סייבר – מדוע זה מסוכן?

במקרים שבהם חברות עוברות מתקפת סייבר כלשהי עליהן להגיב מהר ככל הניתן, לתקן את הפגיעה, להפסיק את הדלפת הנתונים ובחלק מן המקרים לאותן חברות מנסות לתקן את המצב על ידי דיווח לרשויות, לציבור ולנפגעים. זאת בדיוק המשמעות של ניהול משברים. במקרים שבהם מתקפות סייבר אכן מצליחות לפגוע במערכת הממוחשבת של תאגיד או חברה מסוימת, הן עלולות לגרום למצב בו נחשף מידע רגיש מתוך המערכת, וחשיפת המידע הרגיש מצידה, עלולה להוביל למצב בו מוגשת תביעה כנגד אותה חברה. 

התביעה יכולה להגיע מצד לקוחות החברה, מצד העובדים בחברה, מצד השותפים בחברה או שמא מצד בעלי המניות בחברה. כל אחד מהם יכול להגיש תביעה בטענה של פגיעה בפרטיות, עבודה רשלנית ו/או הפרה של הסכם אל מול שותפים מסחריים ואל מול לקוחות. 

 

משרד עו"ד דרעי רייפר – ניהול משברים מקצועי בתחום הסייבר

מחלקת הליטיגציה של משרד עו"ד דרעי רייפר היא בעלת ניסיון רב בייצוג של תאגידים וחברות הניצבות בפני תביעות מן הסוג הזה. צוות עורכי הדין המקצועי של משרדנו מעניק ללקוחות השונים סיוע בהתמודדות עם ההיבטים השונים של תביעות, עוזר ללקוחות להתנהל בתביעה בצורה חכמה, לצמצם את הסיכונים ככל הניתן ולשמור על המוניטין של החברה ושל בעלי התפקידים בחברה במסגרת ההליכים המשפטיים. 

מחלקת הליטיגציה במשרדנו היא בעלת ידע נרחב והבנה רבה ברגולציה של תחום הסייבר במדינת ישראל ובכל רחבי העולם ובחוקים השונים הנוגעים להגנת הפרטיות. יתרה מכך, במהלך השנים מחלקת הליטיגציה במשרדנו עבדה עם חברות טכנולוגיות רבות, חברות בתחום השירותים הפיננסיים, חברות ביטוח, וסיפקה להן ליווי מקצועי, איכותי ומוצלח לפני התביעה, בזמן התביעה ולאחר התביעה. 

 

*הבהרה: האמור הינו בגדר מידע כללי בלבד ואינו משמש כתחליף לייעוץ/ליווי משפטי. אין לראות באמור משום המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהליכים, וכל המקבל החלטה על פי מאמר זה עושה זאת על שיקול דעתו ותחת אחריותו הבלעדית.

מאמרים בנושא נזיקין ליטיגציה

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

התקשרו 050-711-8585 או השאירו פרטים:
זקוקים לסיוע מהיר? נשמח לעזור בכל שאלה:

מוזמנים לחפש מידע באתר