נזקי גוף

תוכן עניינים

נפגעת בתאונת דרכים? נפלת מסולם במקום העבודה? נתקלת בבעיה להמשיך בחיים שלך בצורה שגרתית? יש פתרון!
אנחנו יודעים כי זו שעה קשה, אך ניתן להגיש תביעת פיצויים כנגד מי שהיה אחראי לפגיעה שלך. פעמים רבות הצד הפוגע יבקש להתחמק ואף יגיע למצב בו הוא לא רוצה לשלם, זאת מאחר ובדרך כלל מדובר בסכומי תשלום גבוהים במיוחד. אך יש לזכור כי הפיצוי מגיע לכם ונועד לכסות את הוצאותיכם הרפואיות, בין היתר. לכן זה חשוב שתדרשו את הפיצוי שמגיע לכם ותקבלו את המקסימום שאתם יכולים.

משרדנו ישמח לסייע לכם בקבלת כל הכסף לו אתם זכאים – אנו מעמידים לרשותכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר, על מנת שיהיו לצידכם לאורך כל הדרך. באותה נשימה יש לציין כי תביעות נזיקין הם דבר מורכב, ולא כל עורך דין יכול להתמודד איתן בקלות. לכן, נשמח להעניק לכם את כל המידע הרלוונטי בנושא – כדי לסייע לכל אחד ואחת מכם לקבל את הכסף שמגיע לו על הנזק שעבר.

 

סכום הפיצויים בתביעה

הפיצויים מורכבים מהערכת נזק אשר מורכבת היא ממספר חלקים: כאב, הפסדים כספיים והוצאות ישירות, בהווה ובעתיד על טיפולים רפואיים.

לעיתים המדינה מאפשרת תשלום מהרשויות, אך אפשרות זו טומנת בחובה חסרונות, שכן זהו סכום קטן שלוקח זמן רב לקבל אותו.
אפשרות נוספת היא הגשת תביעה – ניתן לתבוע את האדם או את העסק אשר היו אחראיים לפגיעה שלכם. זוהי בעצם תביעת נזיקין והיא נמשכת לאורך זמן ויכולה להתנהל במגוון צורות. כעת עליכם לדעת כיצד להפעיל את התהליך.

 

הליך תביעת נזיקין כשמדובר בנזקי גוף

כדי להצליח בתביעה, יש צורך לתעד את כלל המסמכים המעידים על הפגיעה עצמה, על אורח החיים הכלכלי אשר משתנה לו ועל הסכומים הנדרשים על מנת שיהיה פיצוי. בהמשך הדרך יש להבין כי תביעת פיצויים נעשית בדרך כלל במעמד משפטי. הצד השני יבקש להתנגד לשלם את הכספים, וכך תצטרכו להיכנס למאבקים אל מול צד זה עד אשר תהיה הכרעה. לרוב תצטרכו לעבוד עם בעלי מקצוע על מנת להצליח בנושא שכזה.

 

אנחנו רואים בכל לקוח אדם שסומך עלינו, ולכן – אנחנו נילחם על כל סוג פיצוי, עד השקל האחרון! לעולם לא נתפשר על שירות שיוביל אותך למיצוי כל הזכויות המגיעות לך. למען השקט שלך – אנחנו מעניקים שירות אישי, זמינים, מסבירים על כל שלב בתהליך ונותנים מענה תוך יום אחד לכל היותר.

מאמרים בנושא נזיקין ליטיגציה

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

התקשרו 050-711-8585 או השאירו פרטים:
זקוקים לסיוע מהיר? נשמח לעזור בכל שאלה:

מוזמנים לחפש מידע באתר