עורך דין נזקי גוף – תל אביב | מה חשוב לדעת לפני שניגשים לתביעה?

תוכן עניינים

לפני שנסביר לכם על חשיבותו של עורך דין נזקי גוף ראשית אנו נסביר לכם למה מתכוונים כאשר מדברים על נזקי גוף. 

כאשר אנו מדברים על נזקי גוף אנחנו למעשה מדברים על פגיעות שונות, נזקים שונים ובמקרים מסוימים גם מוות, אשר נגרמו לאדם מסוים כתוצאה מתאונה כזו או אחרת – הפגיעה יכולה להיגרם כתוצאה מתאונת דרכים, הפגיעה יכולה להיגרם כתוצאה מתאונת עבודה, הפגיעה יכולה להיגרם כתוצאה מרשלנות רפואית ועוד. התאונות הללו יכולות לקרות לכל אחד מאיתנו בכל מקום, זה יכול לקרות בסביבה הביתית שלנו, זה יכול לקרות לנו כאשר אנו מבצעים פעילות ספורטיבית ובכל מצב אחר שאתם מסוגלים לחשוב עליו. 

כאשר בן אדם חווה פגיעת גוף כזו או אחרת, בחלק גדול מן המקרים הוא מאבד את כושר העבודה שלו ואת היכולת שלו לפרנס את עצמו ואת משפחתו ( במידה ויש), בשל כך רמת החיים של אותו אדם מתדרדרת באופן דרסטי. במידה ואותו אדם הוא בעל משפחה, המשפחה צריכה להתמודד גם עם בעיות כלכליות מעבר לכל הצער בו הם שרויים מכיוון שאחד המפרנסים המרכזיים במשפחה אינו יכול לעבוד לתקופת זמן ארוכה. 

 

הקשר הקיים בין כל התביעות העוסקות בנזקי גוף הוא שהן אינן עוסקות בנזק שנגרם לרכוש מסוים, הן עוסקות בנזק פיזי שנגרם לאדם. 

ישנה חשיבות רבה לשימוש בשירותיו של עורך דין מקצועי במהלך תביעת נזקי גוף, אמנם עורך הדין לא יכול להחזיר את המצב לאיך שהיה לפני התאונה, אך אין ספק כי הוא יכול לעזור לאדם שחווה את התאונה ולמשפחה שלו לשוב קרוב עד כמה שאפשר למצב בו הם היו לפני התאונה. 

 

עורך דין נזקי גוף בתל אביב: באילו מקרים נזדקק לעורך דין?

קיימים מספר מקרים עיקריים בהם נזדקק לשירותיו של עורך דין נזקי גוף, כעת נציג בפניכם חלק מן המקרים הללו:

 

  • פגיעה קשה או נכות קבועה עקב פגיעה – במקרים מן הסוג הזה כאשר האדם חווה כאבים עזים, סבל רב,איכות החיים שלו נפגעת והוא נאלץ לשלם סכומים כספיים גדולים על מנת לטפל בעצמו. 

אחד הנושאים בעלי המשקל הרב ביותר במקרים מן הסוג הזה הוא בחינת המשך החיים של הנפגע וההשפעה של הפגיעה על הנפגע. פעולות רפואיות שונות, אפשרויות תעסוקה ועוד גורמים נוספים רבים ימשיכו להשפיע על חייו של הנפגע לשנים רבות. 

עורך דין מקצועי לענייני נזקי גוף ידע לערוך בחינה מקצועית לכל הנושא ולתת ללקוח שלו הערכה איכותית בנוגע להמשך התהליך. 

 

  • לא ידוע מי אשם במקרה – ישנם מקרים בהם אנשים לוקחים חלק בתאונה כזו או אחרת בה יש נפגעים, שני הצדדים במקרה אינם מגיעים להסכמה בנוגע לצד האחראי לתאונה. כמעט בכל המקרים חברת הביטוח של הצד השני בתאונה תאשים אתכם בכל הנזק. עורך דין מקצועי לענייני נזקי גוף ידע כיצד לשמור על הזכויות שלכם וכיצד להוציא אתכם זכאים. 


  • תאונה עם משתתפים רבים – במקרים בהם התאונה כוללת משתתפים רבים משתתפות מספר חברות ביטוח ובשל כך הרשויות השונות דורשות לנהוג בזהירות רבה בכל התהליך המשפטי. 

במידה ויותר ממשתתף אחד גרם לכם נזק, חשוב מאוד לפנות אל שירותיו של עורך דין מקצועי לענייני נזקי גוף על מנת שתקבלו את הסכום הכספי שמגיע לכם במלואו ולא תפסידו כסף יקר שמגיע לכם. 

 

  • דחיית התביעה או עיכוב שלה על ידי חברות הביטוח – כל חברות הביטוח בארץ יודעות כי מרבית האנשים אינם יודעים באמת כיצד מתנהל תהליך של תביעה בגין נזקי גוף. בחלק מן המקרים חברות הביטוח מנצלות את חוסר הידע של האזרחים על מנת לעכב את התביעה ובמקרים מסוימים גם לשלול אותה לגמרי. בחלק אחר של המקרים חברות הביטוח מציעות פיצויים נמוכים מאוד ביחס לסכום שבאמת מגיע לנפגע לקבל. 

עורך דין נזקי גוף אשר מבין בתחום לא יפול לתרמיות מן הסוג הזה. 

 


 

כיצד אני יודע אם אני יכול להגיש תביעה באמצעות עורך דין נזקי גוף?

הכוח של תביעת נזקי גוף תלוי במספר פרמטרים שונים. הפרמטר הראשון בעל החשיבות הגבוהה ביותר הוא אם באמת נפצעתם. במידה ולא נפצעתם אתם לא יכולים להגיש תביעה. פרמטר נוסף וחשוב מאוד הוא האם הפציעה נגרמה לכם בגלל אדם אחר או בגלל ארגון אחר. האדם אותו אתם מאשימים או הארגון אותו אתם מאשימים חייב להיות אחראי לפציעה שלכם בצורה חד משמעית וברורה לחלוטין. על התובע מוטלת החובה להוכיח כי המעשים של אותו אדם או של אותו ארגון הם אלה אשר גרמו לו לנזק. פרמטרים נוספים אשר משפיעים על תביעת נזקי גוף הם: 

  • עד כמה חמורה הפציעה.
  • עד כמה הטיפול הרפואי של הנפגע היה דחוף ברגע הפגיעה. 
  • מהי כמות הנפגעים באירוע
  • כמות הראיות של כל אחד מן הצדדים ואיכות הראיות של כל אחד מן הצדדים. 

 

 

*המידע המוצג לעיל הינו בגדר מידע כללי בלבד ואין לראות בו כתחליף לייעוץ/ליווי משפטי

אהבתם? שתפו:

מרכז מידע המשפטי

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

התקשרו 050-711-8585 או השאירו פרטים:
זקוקים לסיוע מהיר? נשמח לעזור בכל שאלה:

מוזמנים לחפש מידע באתר