ליווי משפטי לחברות

תוכן עניינים

המטרה של ליווי משפטי לחברות מגיעה מתוך צורך בסיסי של כל חברה לקבל הגנה משפטית, כתיבת מסמכים משפטיים ולהתנהל באופן חוקי בעבודה השוטפת תוך כדי ליווי צמוד על ידי עורך דין המבין את רזי החוק. עורך הדין יהיה שם לצורכי ייעוץ, שירות ובדיקה של מסמכים באופן מקצועי, אישי ובלעדי לאותה חברה איתה הוא עובד. מקובל לעבוד בתחומים אלה במודל תמחור המבוסס על ריטיינר או על מניות בחברה, אך לא מדובר בעובדה חד משמעית, וכל מקרה לגופו.

 

מהי הסיבה בגינה בעלי עסקים/חברות זקוקים לעורך דין צמוד?

ככל שחברה או עסק מסוים גדלים, כך גדל גם מספר ההתקשרויות בין החברה לעובדים, ללקוחות, השתפ"ים המסחריים, מספר הספקים וכן – גדל גם מספר ה"בעיות" המשפטיות שעלולות לצוץ במהלך הדרך. זאת מבלי לדבר על ייצוג בפני מוסדות או תאגידים שונים, הוצאת אישורים, רישיונות ועוד. בעל חברה אשר נדרש להתמודד עם מקרים כאלה, שאמורים להיות בגדר בלת"ם או בתור אירועים חד פעמיים באופן תדיר יידרש להשקיע כמות זמן, מאמץ, אנרגיה ומשאבים רבים בהתמודדות משפטית עם כל מקרה כזה; בעוד שכאשר עובדים עם עורך דין המומחה לדיני חוזים באופן צמוד, עורך הדין כבר מכיר את החברה וידע לעזור לה בזמן מהיר ככל הניתן. זה נוח יותר, זול יותר ובטוח יותר בטווח הארוך. כל חברה מקצועית אשר נמצאת בתהליך גדילה, במוקדם או במאוחר מעסיקה עורך דין בריטיינר.

 

למה לבחור דווקא בפירמת "דרעי רייפר ושות' " לצרכי הליווי המשפטי?

במסגרת הטיפול של דרעי רייפר ושות', החברה זוכה ליהנות מניסיון של למעלה מ-30 שנים בתחומים רבים ומגוונים, מטובי אנשי המקצוע אשר יודעים להתמודד עם כל בעיה או סוגייה משפטית (אתם לעולם לא נשארים ללא תשובות). 

כאשר אחד מעורכי הדין שלנו מייצג במסגרת שירות הליווי המשפטי לחברות שלנו, אנו דואגים לשים אתכם, הלקוחות במרכז. אנו דואגים ללוות אתכם באופן מקצועי ולתת לכם את הכלים המשפטיים המתקדמים ביותר שצברנו לאורך השנים, תוך מתן פתרונות יצירתיים לכל בעיה המתעוררת במהלך דרככם העסקית. ה"אני מאמין" שלנו הוא לראות בכל תיק אדם אשר זקוק לסיוע אישי מאיתנו, וכך אנו פועלים גם בשטח – זאת יכולים להעיד לקוחותינו, הפרטיים והעסקיים.

 

אילו שירותים נכללים במסגרת ליווי משפטי לחברות?

השירותים שמשרדנו מספק במסגרת הליווי המשפטי לחברות הם: ייעוץ משפטי מיידי, משלוח מכתבי התראה לגורמים רלוונטיים, ליטיגציה בבתי משפט בתביעות, טיפול בגבייה ועוד.

מאמרים בנושא משפט מסחרי

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

התקשרו 050-711-8585 או השאירו פרטים:
זקוקים לסיוע מהיר? נשמח לעזור בכל שאלה:

מוזמנים לחפש מידע באתר