עסקאות והסכמי מכר

תוכן עניינים

אין ספק כי שלב מכונן בחייו של אדם הוא רכישת הדירה הראשונה שלו. בין אם אתם קונים את הדירה הראשונה, השניה או יותר – מדובר בעסקה גדולה, כזו שיש לה משמעויות כלכליות ומרכזיות בחיים שלכם. לכן, לפני שקונים את הדירה חשוב לוודא שחוזה המכר כתוב בצורה שמסדירה את כל מה שמגיע לכם, ומונע פגמים וליקויים שעלולים לצוץ בהמשך. חוזה כזה רלוונטי גם במקרה של רכישת דירת יד שניה וגם בעת רכישת דירה מקבלן. כדי שהעסקה תעבור בצורה תקינה לשני הצדדים, חשוב לעבור על חוזה המכר יחד עם עורך דין מקצועי ומנוסה.

 

איך עורך דין מקרקעין עשוי לסייע לכם בתהליך?

כל עסקת נדל"ן טומנת בחובה פעולות רבות שיש לעשות: החל ממילוי המסמכים, התנהלות מול הרשויות, רישום בטאבו וכלה בבדיקות מקדמיות שעורך הדין יבצע.

חשוב שאדם המבצע אותם יהיה בקיא בחוקי המדינה וברכישה של נכסים על מנת שיוכל לעזור לכם לבצע את רכישתכם באופן המדויק והנכון ביותר. 

 

אילו פעולות עורך דין מבצע?

לעורך הדין לו אתם נותנים את ייפוי הכוח יש תפקידים רבים. התפקידים העיקריים שלו הם לבצע בדיקות מקדמיות לנכס, לחתום על המסמכים הנדרשים, להעביר אותם לרשויות, להתעסק עם כל מה שקשור לרשויות המס ולוודא שאתם לא פוסחים על אף שלב בדרך לרכישת הנכס הבא שלכם.

 

מה לגבי רכישת דירה מקבלן?

כאשר אנו רוכשים דירה מקבלן, הפעילות קצת יותר מורכבת. מאחר ואנו רוצים לדעת שביצענו את רכישתנו בראש שקט, אנו רוצים לקבל קודם כל תמונה מלאה: 1) על הפרויקט 2) על הקבלן.

כמובן שאין לנו את האפשרות לקבל תמונה ב100%, אך כאשר אנו יודעים איך ייראה הפרויקט, ואיזה בן אדם הוא הקבלן – מבחינת ההיסטוריה שלו עם פרויקטים דומים בעבר אנו נוכל לבצע החלטה שקולה וחכמה יותר בדרך כלל.

 

נרצה לבדוק על הקבלן את אמינותו, האם יש לו היסטוריה עבריינית, האם יש לו שם בתחום והאם ניתן לסמוך עליו כך שנקבל את המפתח בזמן.

 

המפתח לרכישת דירה מוצלחת

יש לא מעט דברים שאנו נרצה לבדוק לפני שאנו רוכשים דירה מקבלן, ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם עו"ד, שמבין את הסכנות ומנוסה בהתעסקות עם רשויות החוק והמס. לקיחת עו"ד איכותי שילווה אתכם בתהליך הוא מה שיקנה לכם ראש שקט ואת ההבנה שאתם מבצעים עסקה שהיא טובה לכם.

משרד עו"ד דרעי רייפר ושות' מנוסה בתחום כבר למעלה מ-33 שנה וישמח לסייע לכם בכל בעיה ושאלה. השאירו לנו פרטים דרך טופס הפניה שבאתר.

מאמרים בנושא נדל"ן

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

התקשרו 050-711-8585 או השאירו פרטים:
זקוקים לסיוע מהיר? נשמח לעזור בכל שאלה:

מוזמנים לחפש מידע באתר