נזיקין ליטיגציה

בכל מה שקשור לתחומי הנזיקין ליטיגציה, בדרך כלל מדובר על מפגעים כמו תאונות, רשלנות ועוד.

יכול להיות שגם אתם נפגעתם כתוצאה ממפגע,
תאונת דרכים, רשלנות עירונית בכביש או כל סיבה אחרת.
אין לנו ספק כי זה לא מקרה נעים כלל וכלל,
והתעסקות עם תביעה היא לא בין הדברים הראשונים שרוצים לעשות –
אך ברוב המקרים, כשמדובר בפגיעה קשה, מדובר בפגיעה כזו
המשפיעה רבות על אורח החיים שלכם בהווה ובעתיד.
ללא קבלת הפיצויים המתאימים, לא תוכלו להמשיך לנהל את חייכם כרגיל,
וזו המשמעות והאחריות של משרדנו בתביעת נזיקין-ליטיגציה.
מסיבה זו בדיוק אנו ננהל, נילחם ונעשה כל שניתן
כדי שתקבלו את כל הפיצויים המגיעים לכם!

זקוקים לסיוע עם נזק שנגרם לכם? אל תהססו:

 

תחומי עיסוק בנזיקין ליטיגציה

שאלות ותשובות בנזיקין ליטיגציה

נזקי גוף הם לא דבר נעים ואף משתק. לא תמיד יש לנו את כל הכלים כדי לפעול, והמערכת המשפטית גם היא לא תמיד מסייעת במקרים כאלה. מה שצריך לעשות הוא לעשות בדיקה ראשונית להערכת סכום הפיצוי או הקצבה שניתן לקבל על הנזק, ואת זה ניתן לעשות עם עו"ד נזקי גוף. חשוב לציין אפוא, כי תביעה של נזקי גוף יכולה להוליד קשיים רבים, וזה דבר שלרבים קשה לקבל – כי למי בכלל יש כוח כדי להתעסק עם התביעה, במיוחד בשעה קשה זו? אך הסוד הוא לקחת עו"ד שיעשה את העבודה למענכם ויוריד מכם את העול שבהתעסקות. חשוב להבין – הפיצויים הם קריטיים ונועדו כדי לכסות בעבורכם תשלומים, בהווה ובעתיד. לכן חשוב לדרוש אותם גם אם זה לא נוח!

כאשר אנחנו מעוניינים לתבוע את המעסיק בתביעה של רשלנות מעסיק, אנו צריכים לבסס את טענתנו ברשלנות על משהו. כשעוברים תהליך עם עורך דין תאונות עבודה, השלב השני הוא הוכחת חומרת הנזק – ככל שהנזק חמור יותר, כך יגדל הפיצוי. לכן חשוב להצהיר על כל פגע שקרה לנו בדרך. אם הפגיעה העיקרית הייתה באזור החזה, אך ישנן פגיעות קלות גם בידיים וברגליים – חשוב להצהיר גם על הפגיעות הקטנות האלה, ולדאוג שהן יירשמו בדו"ח חדר המיון. גובה הפיצוי נקבע על פי פרמטרים שונים כמו חומרת הנזק, פיצויים על הליכים רפואיים וכיסוי משכורת עתידית בהתאם להערכת זמן הפסקת העבודה שיידרש, באם יידרש.

כשמדובר על ליטיגציה מסחרית בדרך כלל הכוונה היא לתת קטגוריה של קטגוריית הליטיגציה האזרחית. ליטיגטורים העוסקים בתת קטגוריה זו למעשה עוסקים בייצוג של תיקים שונים להם יש מאפיינים מסחריים שונים ביניהם: תיקים העוסקים בהיתרי בנייה, תיקים העוסקים בסחר בינלאומי, תיקים העוסקים במסחר והפצה וכן הלאה. תיקים בקטגוריה של ליטיגציה מסחרית נחשבים לתיקים בעלי רמת מורכבות גבוהה יחסית, בשל כך הליטיגטור הסחרי אשר עוסק בתיקים מן הסוג הזה צריך להכיר את התקנות והחוקים השונים של מגוון תחומים.

ליטיגציה הינה למעשה אמנות הייצוג בבית המשפט. עורכי דין שהם ליטיגטורים צריכים להיות בעלי מיומנויות שונות לחלוטין מעורכי דין רגילים. בשונה מכל עו"ד אחר, עורכי דין ליטיגטורים נדרשים להכיר לעומק את החוקים, ולקיים מחקרים מעמיקים ונרחבים על כל סוגיה משפטית כזו או אחרת אשר יכולה לצוץ במהלך משפט, להיות בקיאים במגוון החוקים הנוגעים לתחומם וכמו כן להיות בקיאים בכלל התקדימים הרלוונטיים, והדבר החשוב ביותר – לדעת כיצד לבטא את עצמם בצורה מדויקת ורהוטה אל מול קהל. אחת המיומנויות החשובות ביותר לכל ליטיגטור היא המיומנות לדבר בצורה משכנעת. באמצעות מיומנות זו הליטיגטורים יכולים לשכנע את השופטים בבית המשפט לפסוק בעד לקוחותיהם תוך כדי שהם עושים שימוש בתקדימים משפטיים שונים ובחוק.

צריך להבין כי קיים סיכוי גבוה שההצעה אותה קיבלתם מחברת הביטוח לא כוללת בתוכה את כל מה שאתם צריכים לקבל. בלא מעט מקרים חברות הביטוח השונות מציעות הצעות פשרה נמוכות שלא באמת מביאות לידי ביטוי את כלל הזכויות להם זכאי המבוטח. במידה ואתם מעוניינים להסכים להצעת פשרה שקיבלתם מחברת הביטוח, ראשית אנו ממליצים לכם לערוך שיחת ייעוץ עם עורך דין מקצועי בעל התמחות בתביעות ביטוח על מנת לברר מהן כלל הזכויות המגיעות לכם מפוליסת הביטוח.

רשלנות רפואית יכולה לבוא לידי ביטוי במהלך בדיקה, טיפול, מעקב אחר מטופל, ניתוח וכן הלאה. להלן דוגמא למקרים נפוצים של רשלנות רפואית: ביצוע הליך רפואי שאינו מתאים למטופל – במקרים שבהם מצליחים להוכיח כי ההליך הרפואי בו החליט הרופא המטפל לנקוט הוא לקוי, שגוי או שמא אינו סביר – ניתן לטעון כי מדובר ברשלנות רפואית. לאחר מכן יש לבדוק האם הרופא המטפל עשה זאת כתוצאה מחוסר זהירות, חוסר ידע או כל דבר אחר. החסרת מידע – במקרים בהם מטופל לא מקבל את כלל המידע הרלוונטי לטיפול שהוא עומד לעבור, במקרים בהם מטעים את המטופל או שמא לא מסבירים לו באופן מלא על ההשלכות של הטיפול, אלטרנטיבות שונות וכן הלאה – ניתן לטעון כי מדובר ברשלנות רפואית.

מאמרים בנושא נזיקין ליטיגציה

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

התקשרו 050-711-8585 או השאירו פרטים:
זקוקים לסיוע מהיר? נשמח לעזור בכל שאלה: